Nu är jag hemma..

..och jag hade så trevligt som det bara kan bli. Mattias släktingar är så himla fina och underbara allihoppa :)

Imorse däremot så var inte min garberob nå vidare trevlig! :P Jag stog och velade i typ 40 minuter över vad jag skulle ha på mig. Jag ville ju inte vara allt för uppklädd eller vara klädd i vitt. Jag insåg då att jag har inga festklänningar. Eller aa, den som jag hade på mig nu idag var den enda. Det blev i alla fall en (knall) rosa klänning som jag köpte förra sommaren på Lindex. Jag lägger upp en bild på den i helgen.

Nu ska jag gå in i hobby rummet och göra klart kortet till Jacobina. Jag lägger upp en bild på kortet ikväll :)

Nu ska jag första gå upp och kolla om mamma köpte mat till min matsäck som jag ska ha med mig imorgon på vandringen... (Sen ska jag göra kortet) Ååh jag vill inte vandra!! Aja jag får hålla ut det är bara 4 dagar kvar. Så jävla skönt det ska bli :)

 
Såå härlig bild tycker jag. Tog den på planet hem till Sverige från Spanien.

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0