Min helg...

...har varit helt perfekt! Först hittade jag ingenting att ta på mig. Det var ganska irriterande. Men jag hittade sen en jeans-skjorta, den svarta kjolen, ett svart linne och ett ganska luftigt linne som jag drog på mig. När jag anlände till busshållsplatsen så stod Älskling och väntade.
Jag hade lika trevligt som i torsdags :) Dom är så fina allihoppa.
Just det här är kortet som jag gjorde till Jacobina. Just det, det var en tips runda som alla skulle gå med frågor om Jacobina. I slutet var det jag, Rebecka och Jacobinas mormor som hade 8/12 rätt. Den avgörande frågan löd: "Hur många i Sverige har namnet Jacobina som tilltalsnamn?" Jag svarade 1, Rebecka 2 och mormor 3. Jag som har känt Jacobina minst/kortast tid hade rätt! :) Visst är jag bra?

              
                                                           Framsida

               
                                                           Baksida


Så såg det ut :)

Sen i lördags så klippte jag Mattias ute. Det var så varmt och skönt :) Sen så dansade vi lite till. Och nu sitter valsen ännu bättre än förut :)
Sen på kvällen kom pappa och hämtade oss och handlade mat på konsum i Stenhamra. Vi grillade fläskfilé. Ååh va jag älskar fläskflié asså!!!

Sen nu idag så har vi varit ute med båten från ca 13:30 - 18:10 eller nåt. Och jag är jätte röd på ryggen...

Lite bilder från idag:

              Han gjorde nån grimars precis när jag tog kort.


Checka in mina fräknar... Tycker inte om dom :P


Lipa, Lipa på kärlekspipa. Om du pipar mera så blir du kär i flera :P
                              Jag älskar dig me! ♥


Det var min helg det :) Hoppas ni också hade det skönt i solen. Jag bloggar imorgon innan vi åker iväg till Drottningholm.

Pussar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0