Jeansjackan...

... fanns nu i min storlek! Så nu har jag beställt den.
Mattias mamma sa i tisdags att hon hade en jeansjacka och om jag ville testa den och se om den passa. Och självklart ville jag det :) Men om den inte skulle passa så beställde jag en jeansjacka i alla fall. Det går alltid att avbeställa den för allt jag beställde förut kommer inte förän vecka 29.
Och juste... Då är vi i SPANIEN!! Det ska bli så jävla skönt. I poolen är det ca 30-35 grader! Och vi ska båda två bli pepparkakor :P Jag kommer att blogga där nere men inte så mycket. Förhoppningsvis 1-2 ggr/dag. 

Nu ska jag fråga Älskling vad vi ska göra. För jag har tråkigt just nu :P

Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0