Imorgon blir det shopping...

...med BÄSTIS!! Linn alltså. Vi har glidit ifrån varandra väldigt mycket så nu är det dags för en tjejdag för oss och det tror jag att vi båda behöver. Vi har båda fått våra betygspengar, våra föräldrar tyckte att vi skulle ha en morot :P och vi sa inte nej. Så nu blir det shoppning, shoppning, SHOPPING!

Mattias och jag sov ut igår. Eller aa sov ut och sov ut, vi sov till halv 9 eller nåt... Men i alla fall så åkte vi till Forum Nacka. De centrumet hade ALLT med stort A. Och såklart så tog jag med lite hem...


Denna var det första jag såg när jag gick
in i butiken. Till Linn


Till mig:
         
         Jag köpte den på rea (50% 99 50 :-). Jag tog storlek 40 för det fanns
       bara den och en 42 men jag kan ha den som en klänning med min svarta
                                             tighta kjol under.



Jag tänkte lägga upp bilder på va mer jag hade köpt men det gick inte att föra över bilderna till datorn :(
Så jag får försöka igen imorgon efter Linn och jag har kommit hem från shoppningrundan. Jo, förresten! Det är en massa rea nu i typ alla affärer, så passa på i helgen. För det ska jag och Linn göra. Jag tar med mig kameran och sen lägger jag upp lite bilder från dagen. Vi hörs imorgon eftermiddag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0