SO...

Jag håller på med den förbannade SOn och jag har inte gjort någonting på den och den ska vara inlämnad imorgon... Fast nu vill jag hämta lite att äta, det är ju lill-lördag så vem vet vad jag hittar i köksskåpen :P

Idag fick vi ta med oss våran plansch och bildmapp hem. Såhär ser mina ut:


                                           Planschen


                                         Bildmappen

            
                      Ängeln                                Djävulen

Både planschen och bildmappen ser mycket bättre ut IRL än på bilderna.
Ååh det är såå lite skola kvar nu. Som tur är :P
Och jag kommer inte att sakna Uppgårdsskolan, det lovar jag!
Nu blir det SO så skriver jag när jag är klar. Kramisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0