I onsdags

Mattias och jag åkte inte ut med båten i onsdags. Som tur var, för det började regna senare på kvällen och det skulle ha blåst jätte mycket ute på sjön. Men vi hade kul hemma hos mig i alla fall. Vi köpte godis, läsk och ostbågar. Det är inte vanliga ostbågar utan dessa är i en liten orange påse :P Vi tittade på serier som jag har spelat in som var från förra veckan och denna vecka. Bl.a. Vänner och Grey' Anatomy, vilket var ett av det spännande avsnitt jag nånsin sett och nästa onsdag är det säsongsfinal och det får jag inte missa. Fast det kan jag inte för jag spelar ju in det.


Onsdagens festligheter... :P

Det var ju trots allt SKOLAVSLUTNING!! Och min lilla älskling fick medalj för att han vann Skolmästerskapen, löpning 5 km. Och sen vann han nåt som våran skola kallade Idrottsskölden som menas med att han har varit potitiv, aktiv, presterat mycket bra (m.m.) på lektioner. Är såå stolt :) ♥

Mina betygsresultat:
MVG: 3 st
VG: 10 st
G: 4 st (men man tar ju bort det sämsta så det blev 3 st)

Jag är stolt över mig sjäv. Jag lyckades få VG i engelska :)

Nu säger jag pussar så skriver jag senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0