Fotbolls VM

Nu ligger Älskling i sängen och kollar på England - Algeriet. Vi har sett på 2 matcher + denna idag. Den andra matchen mötte USA - Slovenien. Det blev 2-2 men domaren dömde bort ett avgörande 3-2 mål som skulle gått till USA. Domaren dömde tydligen bort det för att det var offside men ingen av kommentatorerna eller spelarna höll med honom. Spelaren som domaren tyckte var offside var fasthållen av en motspelare och kunde knappt göra nåt. Jag tycker synd om USA för dom förtjänade de målet. Nu hoppas jag att England vinner.


Imorgon tar Mattias och jag bussen hem till honom klockan 11:30. Vi ska vakta My. Sen ville jag kolla på vigseln på Viktoria och Daniel. Jag har varit i Storkyrkan! *stolt* Jag var där med gruppen som jag skulle konfirmera mig med. Och vi gick högst upp i tornet. Det var en fantastisk utsikt där uppe. Man såg nästan hela Stockholm. 

Jag kanske bloggar hemma hos Mattias. Nu ska jag lägga mig breve Älskling och kolla vidare på matchen. 



Pussar ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0