Beställt från H&M

Igår satt jag och kollade på en jeansjacka från H&M i storlek 38 och nu finns det ingen i någon storlek kvar :(
Men jag beställde lite i alla fall.


                                 Denna är till Älskling



    Igår hade dom inte min storlek men idag fanns det bara den :)
                                        Lycklig!! :P
                           
             Sen kollade jag in rean på H&M och så hittade jag
          denna för bara 74:50 pix.
Skitsnyggt till jeansshortsen.

Allt detta ska komma till mig vecka 29. Fast då är jag i Spanien :)
Och jag som ville ha Jumpsuiten där nere. Aja, jag får kolla om jag hittar någon där nere istället :)


Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0