19:46

Snart blir vi hemstjutsade av Mattias pappa. Idag har vi "badat". Eller aa, sprutat ner varandra med vatten. Och det var inte varmt. På tal om varmt, det ska bli så jävla skönt i Spanien. Jag längtar skit mycket. Speciellt till värmen, solen och vattnet ♥ Jag kan lägga upp en bild på poolen senare.

Imorgon ska vi hem till en av mina gamla klasskompisar, Anne-Line. Fast först ska Mattias och jag dammsuga vårt hus innan klockan 12:00 imorgon. Vi ska inte vara hemma hos oss men jag har det som en vecko-syssla. Vet inte när vi ska hem till Anne sen men jag tror att vi ska till Färentuna skola först. Vi brukar åka dit varje år och fika och sånt :P Aja, jag hör av mig imorgon om jag inte skriver nåt mer ikväll. Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0