1 dag till balen

Imorgonbitti kommer Mattias hit. Iskolan runt 8:20 är det spexfoto (om ni vet vad det är) och jag vet inte vad jag ska vara. Eller åssa klä ut mig till. Så jag struntar i det.

Nu byter jag samtalsämne här. Imorgonkväll är det ju BAL och jag tror att Mattias och jag kommer att bli så fina tillsammans. Vi kommer att åka runt 18 och åka hem runt 23. Vi sussar hemma hos mig. Jag kommer vara såå död när vi kommer hem. Mina klackar jag ská ha på mig är mördarklackar. Det var därför jag köpte sånna sär inlägg. 
Just det, imorgon kl.13 är det ju brännboll mot lärarna. Det ska bli kul :)

Saker jag ska göra imorgon efter skolan och jag har ca 2,5 timme på mig:

 · Softa lite och läsa Sofi's mode

 · Duscha

 · Föna håret

 · Spreja min klänning med parfym, så att jag luktar gotti gotti sen :P

 · Måla mina naglar+tårna (jag ska måla fransk manikyr men på tårna bilr det
   bara rosa base coat)

 · Locka håret (när naglarna har torkat ordentligt)

 · Spreja in HELA håret med hårsprej så att det verkligen håller!

 · Sminka mig! GLÖM INTE lösögonfrnsarna nu Elin!! :P

 · Klä på mig klänningen

 ·
Mattias får skjuts av sina föräldrar hit för dom vill se oss och ta kort :) Så jag
   måste vara klar till ca 17:15

 · Sen ska jag hjälpa Mattias med sitt hår. Gelé, gelé, gelé, hårsprej, hårsprej,
   hårsprej :P

 · Sen ska vi bara sitta och ta det lungt, kanske öva lite dans.
Sen runt 18 så
   skjutsar pappa oss till Ekebyhovsslott


Sen när vi kommer hem på kvällen kommer jag nog inte blogga nåt om hur kvällen har varit utan det blir inte förän efter skolavslutningen på onsdag. Imorgon blir det nog inte nåt inlägg då på hela dagen. Men som sagt så bloggar jag på onsdag och lägger upp bilder från balen. Och hur jag och Mattias såg ut :)

Nu säger jag puss puss så hörs vi på onsdag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0