Spanien 2010

Det har gått ca en dag sen vi kom ner hit. Vi gick upp klockan 02:30 som sagt och vi åkte ca halv fyra. Vi kom i alla fall till Arlanda i god tid. Men det värsta var nog när jag hade glömt att man bara fick ha med sig max 100 ml sätska/flytanade med sig i handbagaget. Jag hade ingen tanke på det så jag hade solskyddsspray, after sun kräm, lotion, smink och allt möjligt kvar i väskan... Så jag fick packa ner allt i Mattias handbagage och han fick plocka ner det som han skulle ha med sig om bord i min väska. Sen fick vi gå och checka in den också. Snacka om frustrerande. Aja, det gick bra i alla fall. Och alla krämer höll :P 

På måndag har herrskapet bestämt att vi ska åka ner till havet. På helgerna är det så himlans mycket folk. Då är det för det första mycket svårt att hitta en schysst parkeringsplats men sen en bra plats på stranden. Det är ju väldigt många spanjorer från huvudstaden Madrid och i andra städer i mittlandet som åker ut till kusten för att ha sin semester där. Jag är inte så säker på om jag kan ladda upp några bilder för jag skriver på mormors dator men jag kommer självfallet att ta bilder och lägga upp dom i delar när jag kommer hem :) Nu ska jag gå ut och sola lite. Jag har redan fått en "bikiniöverdelslinje" från igår :P Ha det gött sålänge ♥


© Elin Andersson - 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0