Saknar...

Stockholm och alla, allt som finns där! Min familj, mina vänner, mitt rum, shoppa i stan (:P)! Jag saknar allt detta och mycket mer. Jag har hemlängtan. Men nästan direkt när jag kommer hem från Spanien så kommer min bästa vän åka till Grekland! Vi har inte träffats på 2-3 veckor och jag saknar verkligen henne! Fast jag kommer att få se henne varje dag i skolan. För båda två ska gå på samma skola :D Vilket känns jätte bra! I alla fall så saknar jag alla där hemma nu men samtidigt tycker jag att det känns tråkigt att åka hem på fredag, om 3 dagar. Mattias och jag måste börja packa (MAX) på torsdag. Annars får vi det jätte stressigt. Vi får inte va sent ute med helt enkelt.

     På tal om ingenting. En bild från i lördags

    
     (Jag tog detta foto när vi var och fikade vid den där borgen/slott)

      Den här borgen/slottet
    
Och mitt i allt ihop så anlände massor av (det såg i alla fall ut som) gäster. (Asså när vi satt och fikade) Det
visade sig att det skulle hållas ett bröllop (precis till vänster om borgen/slottet ägde bröllopet rum). Så vi lyssnade på när prellen predikade och som han bablade på asså. Spanska språket kunde jag inte ta seriöst när man hörde han snabbhet i pratet i samband med att han var präst och skulle viga två människor. Aja det lät jätte löljigt i mina öron.
Nog pratat om det. Jah saknar folket där hemma men den mest betydande personen i mitt liv just nu sitter brevi mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0