Natt bloggning..

Guud va jag är trött just nu :P Jag har försökt att göra en ny header i åratals (känns som det i alla fall) men ingenting funkar!! Jag har föröskt på Picasa men bilden blir alldeles för liten. Sen gick jag in på pixlr.com och minska ner bilden i det formatet som headern är i. Jag sparade den men sen när jag skulle lägga upp den så var det inte rätt fil format... Fatta va trött man blir. Jag får ta och önska mig Photoshop i julklapp. Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och försöka sova. Jag ska nog ta och börja läsa lite i En shopaholic i New York. När jag läser blir jag tröttare för jag orkar inte hålla mina ögon öppna.

                 

Imorgon blir det avfärd till Älskling klockan 13:21. Sen kommer vi hit på tordag och ska packa inför resan!! Spanien om 5 dagar. Det ska bli såååå skönt att få komma ner dit i två hela veckor och bara sola, bada och lite shopping såklart :) Jag kommer nog inte kunna blogga innan vi åker till Arlanda men jag kommer nog blogga på kvällen sen. Nej nu måste jag gå och lägga mig.

Ha det gött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0