Jag är så JÄVLA nöjd!

Kolla vad jag hittade påmarknaden idag.


Den är ju sååå snygg!! ♥ 8 € (≈80kr)


Dom sitter helt perfekt på mina fötter! Jag ska köpa 2 par till. Jag tror det blir ett par svarta och ett par vita eller rosa ♥ 40 kr (ungefär)


Igår blev jag också nöjd med ett köp. Därav parfymer. Den lila har jag redan en hemma av. Jag vet inte vad den lila är för doft men den gröna är päron (den luktar nästan som piggelin) och den gula är mango(den luktar jätte fruktig och fräsch).



Jag ska nog köpa en till av vardera :D Dom kostade bara 3,80 € ≈ 38-40 kr. Vilket är ett jävla bra pris på en parfym som man verkligen gillar. Jag hade med en av mina lila till skolan för att spreja efter idrotten och då frågade alla efter den sen. Vart har du köpt den? och så blev dom ganska besvikna när mitt svar va Spanien. Men men jag kan inget annat göra än att bara le för jag har den mest väldoftande parfym som finns (enligt mig i alla fall) ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du kan gärna köpa en sådan parfym till mig:D

2010-07-26 @ 01:33:15
URL: http://jjenniiferk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0