13:52

Nu är jag hemma. Vi landade igår vid ca 15:40. När jag kom hem packade jag upp, ringde sedan Anne och bestämde att vi ska ha tjejkväll den 20/8, fredagen efter skolstart. Sen ringde linn och vi pratade i 45 minuter. Vi betsämde att vi ska in till stan på måndag och se på bio. Vi ska se Eclipse!! Åh jag längtar så! Linn ska boka biljetter ikväll :D

Sen ikväll blev vi bjudna på middag hos Anne. Så vi ska gå dit vid ca 18-19. Vi har inte fått någon tid när vi ska vara där men jag antar att det blir runt den tiden.

Min dator har pajat. Så förhoppningsvis kommer jag att få ett nytt trådlöst bredband. På min skola (Mikael Elias) så får alla elever en var sin laptop att använda till sitt skolarbete. Och då får man hoppas att dom är i gott skick annars är det ju inget att ha. Det jag vill ha sagt för utom detta med laptopen från skolan så kommer jag nog bara kunna lägga upp ett inlägg/dag. Tills jag får ett nytt trådlöst bredband av mamma och pappa. 

Sen måndagen den 9/8 så kommer jag att följa med Mattias och hans familj till Gotland. Det ska bli såå kul!! Jag kommer ihåg när vi va där med klassen förra året, i början av 9:an. Det var skit kul. Jag hoppas att det blir lika kul den här gången. Jag kommer att ta en massa kort såklart. Jag tänkte att jag skriver ner ett inlägg varje dag på papper och lägger upp allt när jag kommer hem. Så jag kommer att "ta ledigt" från bloggen mellan 9/8 (måndag) - 14/8 (lördag). Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0