Guardamar: shopping at night - Spanien 2010

Snart ska vi åka till en stad (dit vi ska imorgon också) som heter Guardamar. Dom brukar ha lite små marknader såhär års. Då det är sommar vilket innebär, turister bl.a. Det är små stånd (missförstå mig inte) med en massa små grejer som till exempel armband, ringar, halsband, örhängen, lite kläder m.m. Och som sagt så ska vi dit imorgon för att det är där som stranden ligger. Vi tänkte att det vore bäst att åka dit på en vardag för mormor sa att det är fullpckat med folk där på helgerna. Så då blir det Medelhavet imorgon :D Men jag vet inte om jag kommer att bada.. :( För så fort jag kliver i där så börjar det klia p.g.a saltet som är i vattnet. För många år sen när vi var nere här så doppade jag bara fötterna i för det kunde väl inte vara så farligt. Trodde jag det, nee då kliar det ända upp på ryggen på mig. Så jag lite osäker på om jag ska i eller inte. Men i alla fall så ska jag sola och ta en massa kort. På tal om kort...


Här har vi en liten neger som är snygg och stolt... :P
Han har blivit asbrun på bara (hur många dagar har vi varit nere?) 2-3 dagar. Och han har en såå avundsjuk flickvän så det är inte sant. JAg blir nästa bara rosa sen får jag lite färg men det tar jätte lång tid för mig att bli brun. Men jag kämpar på ändå. Så gott jag kan. Nu ska jag gå och pussa lite på Älskling. Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0