24e juli 2010 - Spanien 2010

Vi vaknade runt 10:10 sen klädde vi på oss och följde med mormor och handlade. När vi kom hem åt vi lunch och efter det hoppade vi i poolen, och låg i där i ungefär 2 h tills siestan började (vid 14:00). Sen låg jag och sola+läste (vilket behövdes, och nu är jag röd som en kräfta :P). Satte mig sedan hos Älskling i soffan för att glo lite på tv. Gick sen upp på balkongen för att äta middag och direkt efter åkte vi till San Miguel för att fika.


Vi satt längre ner till vänster på en retaurang och fikade.

Imorgon ska vi på marknad igen. Mattias ska köpa en tavla till hans lillasyster. Hon fyllde år för ett par dagar sen.
På tal om ingenting så ringde mamma igår (en gång till) och sa att jag ska börja övningsköra när jag kommer hem. Åh det ska bli så kul! Eller jag vet inte om det ska bli så kul men spännande i alla fall. Så nu får ni se upp på vägarna för här kommer Elin!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0