22:40 - Spanien 2010

Imorgon åker familjen hem. Men inte jag och Mattias!! För vi är kvar en vecka till. Men tiden går ju så fort så en vecka kommer gå på ett kick. Men det har i alla fall varit skönt och vi är än sålänge väldigt nöjda. Denna vecka blir det: Köpcentrum vid namn Habaneras, marknader, sola och bada. Jag ska bli brun!! Jag kommer nog inte uppnå den bränna som Älskling ha kunnat skaffa sig men så här brun har jag nog aldrig varit så jag fortsätter med att sola. Men jag solar lungt och försiktigt för jag har en hel vecka på mig och jag vill inte bli bränd :P 

Imorgon när familjen har åkt ska Mattias och jag få flytta ner till stora dubbelsängen där nere. Mamma och pappa har sovit där. Det ska bli skönt med en säng som inte knakar så fort man bara rör en min. Den knakar något otroligt. Aja nu ska jag inte klaga mer. Nu ska jag däremot gå och borsta mina tänder. Natti natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0