Sorry...

F**n va jag hatar blogg.se! Jag har inte kunnat komma in på min inloggning på ca en veckca som ni kanske har märkt. I alla fall så var min Alla ♥-dag super romantisk :)

                   Denna lilla filur hittade jag på barnavdelningen på Ålhéns
          


     Sen dessa små rosetter som jag också hittade på barnavdelningen på Ålhéns.

            
                                   Jag tycker att dom är skit söta!


Juste... Jag har blivit brunett igen. Jag är mycket snyggare som brunett om jag får säga vad jag tycker :P

         

Checka in mitt hår där det är vitt!! Den här bilden är från imorse. Det blev frostigt i mitt hår :o
Det ser rött ut jag vet.. men eftersom jag var så ljus innan så gick det inte att göra på något annat sätt.
Sen ska jag tillbaka och lägga i mer toning och 1-2 månader. Och då blir det en mer choklad brun ton.

Nu ska jag göra min bildmapp. Jag tänkte lämna in den innan lovet.
En sak till... Jag fyller 16 imorgon :) ♥


Skriver ikväll. Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint håret blev :)

2010-02-23 @ 13:48:04
URL: http://jjenniiferk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0