Museéum och stan...

Happ, då har man orkat med en dag inne i stan då. Först åkte klassen in till tekniska museét för att kolla på en film som handlar om miljö men nej, det gick inte. Deras projektor hade pajat... Så vi fick sluta ca. 11:30 eller nåt.

Jag, Jennifer och Amanda hoppa av vid t-centralen för att käka på donken. Sen gick jag och köpte ett halsband på Guldfynd (till mig själv), and I lööööve it! Gick sedan in på Åhléns City och köpte en Alla ♥-dag present till Mattias och 2 "hår rosetter" till mig själv. Och jag är såå nöjd. Jag tänker inte lägga upp en bild på det jag köpte till Mattias men jag tar en bild idag och lägger upp den senast på måndag etfer det att han har fått den.

Just nu kan jag inte ta kort på något av de saker jag köpt...  Min kamera är på laddning. Suck! Aja det fixar sig nog tills imorgon. På tal om imorgon så ska jag till Linn's mamma och göra håret (hon är min frisör) så att den gula färgen kommer bort.

Nu måste jag plugga idrott och sen ska jag kolla lite på kläder.

Hörs sen Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

älskar dig gummsan <3

2010-02-13 @ 00:32:50
URL: http://jjenniferk.blogg.se/
Postat av: sandra

livet e faktiskt väldigt jobbigt när man inte kan använda sin kamera :O , pussar <3

2010-02-15 @ 22:15:07
URL: http://sandruaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0