Har inte haft tid till bloggen...

jag har inte haft tid till någon bloggning på två dagar... Jag har gjort lite läxor+somnat som en död fågel så fort jag la mig ner i sängen för att sova, hehe :P
Imorgon bitti kommer Mattias hit innan skolan. Saknar min lilla älskling! ♥

Imorgon börjar vi 09:40 och vi slutar 14:50. Vi har tre lektioner + lunch.. :P
Den sista lektionen är matte och jag måste ta med min iPod för jag har glömt den hela veckan och det har varit så tråkigt på lektionerna utan den.

                                                              

                                                                  En rosa såklart! ♥


Natti natt nu ska jag sussa!

Kramizar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0