Allt jag inte hunnit berätta...

Jag är ledsen men jag har ärligt talat inte haft tid med bloggen det senaste dagarna. Men jag kan berätta ved jag har gjort :)

I fredags sov Mattias över hos moi sen dagen efter, alltså på lördagen, skulle vi båda på öppet hus fast på olika gymnasium. Han skulle kolla på Jensen Östra och jag på Nackademin City. City var ganska bra, men jag vet inte hur resvägarna blir senare om jag kommer in där. Det ligger vid Stadshagens station så man får åka in till Brommaplan och sedan ta tunnelbanan till Fridhemsplan, sen byta till den blåa linjen där första stationen är Stadshagen. Linn följde med till City också, hon tyckte väl också att det var helt okej. För mig ligger Nackademin City högst upp på min "lista" än sålänge.


När vi kom hem packade jag mina sov grejer för jag skulle ner till Linn och ha tjejkväll. Det var mycket länge sen bara vi två hade tjejkväll. Så det måste vi bli bättre på! Vi gjorde gelé naglar och snakca en massa skit... sånt som vi tjejer brukar göra.

Jag har pluggat en hel del också, i alla fall det jag hunnit med. Vi ska göra en idrottlektion som ska vara inlämnad på fredag, skriftligt. Sen på måndag ska vi visa upp ca 7-10 minuter av den 40 minuters lektionen vi hade i läxa. Det låter lite knäppt, ja jag vet.




Från idrott till kärlek... :P
Snart, alltså på söndag 14/2, så är det ju alla ♥-dag!! Ååh.. va jag längtar dit. Mattias ska vara borta tors-lör så jag kommer inte träffa honom förän på söndag. Han sa att han skulle fixa i sitt rum så att det skulle bli jätte romantiskt. Sen ska vi se på Titanic, om du inte har sett den så rekomenderar jag den helt klart. Fast jag varnar för de som är känsliga när det gäller sådana typer av film. Som till exempel Drama, Romantik.


Nej nu ska jag sussa

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0