20:59

Vecka 2 den 10 januari börjar jag skolan igen. Den första lektionen har vi ett inlämningsprov i idrott och hälsa. Man undrar ju lite hur dom tänker med ett prov i idrott. Aja, man får ta det för hur det är. Jag har gjort halva arbetet resten gör jag imorgon. Sen till samma vecka så har jag två (tydligen) bilduppgifter.


Jag kollade in på School Soft för nån timme sen. Då såg jag att jag hade uppnått G-kriterier i matte :) Jag är skitnöjd asså! Men jag har IG i spanska. Jag är inte förvånad. Vi lärde oss ingenting i min gamla skola vilket är synd för nu har jag en jätte bra spanska lärare. Men det är inte roligt med någonting i skolan nu! Jag har läxor över lovet, jag ska läsa ut en engelska bok på över 400 sidor som handlar om fattiga barn!!! VARFÖR FÅR VI INTE LÄSA OM SÅNT SOM VI ÄR INTRESSERADE AV??? Att man skulle kunna välja mellan 2 olika böcker. T.ex. en roman eller en deckare. Men varför om fattiga barn? Det är som om dom vill att vi inte ska lära oss engelska, att vi ska tycka att det är tråkigt med engelska etc. Jag vet inte vad mer jag kan säga bara att det är jätte dåligt av lärarna. I min skola verkar dom inte ha någon kommunikation för fem öre! Som jag har sagt förut så hade jag 6-7 prov ena veckan men veckan innan hade vi 3 riktiga lektioner. Är det rätt???? Det tycker iaf inte jag!

Aja, nu skiter jag i det här ett tag. Imorgon ska jag försöka göra om min balklänning till en kort, snygg nyårsklänning :) Jag kanske lägger upp före och efter bilder på klänningen. 

Sen kommer jag förhoppningsvis hinna med att göra mina naglar, fransk manikyr blir det! Mina naglar har en perfekt längd så om allt funkar bra så kommer do  bli jätte fina. Jag tar kort sen och lägger upp.

Just nu vet jag icke vad jag ska göra men jag får hitta på nåt. Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0