19:58

Jag har inte gjort särskillt mycket idag. Slutade 14:40 och sen åkte jag till Slussen där jag mötte Mattias efter ett tag då han kom lite senare med en buss. Sen blev det hemgång för att vakta Emma från 16:30 till nu när pappa kom hem. Nu ska jag göra klart bilduppgiften till imorgon... Fast jag har inte tagit några kort än. Men jag vet hur platsen jag valt ser ut så det kommer gå fin fint!


Imorgon ska kanske Älsklingen sova här!! Hoppas, hoppas med andra ord! Han är ledig nästa vecka på måndag, torsdag och fredag så då kanske han ska sova här oxå :) Men då MÅSTE jag jobba på som faan varje dag med läxor så att jag inte sitter där sen den sista kvällen/natten och jobbar in i det sista. Som jag brukade göra förut.

Senare blir det ett till (fast litet) tips. Hoppas ni gillar tipsen!




© by Mee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0