Update

Igår blev inte mycket till bloggning. Efter skolan så åkte in till pappas jobb för att vänta där till mamma och lillasyster kom till Brommaplan. Vi åkte och hämtade upp dom när dom hade kommit dit och sen åkte vi till kusin i Täby. Vi skulle byta julklappar. Vi var där till typ 23. Det var min fredag.


Sen idag kommer min gudfar med familj på besök för att byta julklappar. Jag ska göra maten och efterrätten. Lasagne och sen blir det glasstårta med maräng och daim. Mycket gott! Sen lite senare ska jag ta en buss till Älsklingen ♥ Sen imorgon blir det till att göra julgodis hos honom :) 
Juste, pappa är och köper gran just nu :) Det var väl i stort sätt min lördag också.

Ni får ha det så bra så kanske jag bloggar imorgon hos Mattias. Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0