Mitt första steg till förändring

Snart ska jag ut och gå med mina stavar, jag fick dom av mamma förra julen men har inte använt dom.

Efter att ha läst några sidor i Idrott & Hälsa-boken så blir jag mer och mer motiverad till att jag vill träna mer! Jag vill förändra på min livsstil, ändra mängen på mina måltider och VAD jag proppar i mig. Mitt mål är att träna så mycket jag kan, när jag kan och har tid. Eftersom det är så fruktansvärt mycket läxor som bara surrar runt i mitt lilla huvud så är det inte så lätt att tänka på hälsan oxå. Min motivation har väl inte heller varit på topp... Mitt mål är oxå när jag har hållit igång lite på fritiden att jag börjar med handbollen igen. Jag saknar känslan när man vinner, gör ett mål eller få höra "Bra jobbat, Elin" av en utav tränarna. Det var över ett år sen jag slutade med det. Jag ångrar det inte men jag saknar det, ibland :P En annan anledning till att jag vill börja igen är att jag vill att Mattias ska se när jag spelar. Jag var bra, riktigt bra! Men motivationen, ansträngingastman och mina dåliga knän gjorde det inte bättre. Men nu faan ska jag ta och satsa allt! Vad har jag att förlora? Jo, jag kan få IG i varje ämne... Aja, just nu vill jag bara visa vad jag går för igen. Och speciellt göra min pojkvän stolt över mig :D


Lägger upp dagens lucka när jag kommer hem ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0