Min tredje advent

Vi vaknar imorse och vill bara somna om :P Vi äter lunch och går och lägger oss igen. Runt 14 åkte vi och kollade på Emma's rid uppvisning med lucia tåg. Men det var inte bara lucia tåget som var med i "showen" utan det var 1 timme med annat så som dressyr och hoppning. Det hade ju inte jag och Mattias räknat med när vi bestämde oss för att förlja med. Så vi satt i -13 grader i typ 2 timmar!!! Man frös ju för faan fast i bänken :P Aja det var inte roligt iaf.

Sen när vi kom hem så satte sig hela famljen nere i mitt rum medans en brasa brann i den öppna spisen. Vi satt och drack varm O'boy och åt lite nötter. Sen till middag lagade pappa fläskfilé med soltorkade tomater och klyftpotatis och bea-sås :) Det gjorde dagen! Men nu ligger Mattias och ropar på att jag ska komma och lägga mig jag också. Vi ska kolla klart på Vem kan slå Filip och Fredrik?

Bloggar imorgon! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0