Ingen skola

Igår så mailade jag min spanska lärare och frågade om det fanns något jag kunde arbeta med hemma istället för att åka till skolan och ha en lektion. Sen när jag gick in imorse och kollade på min mail så hade jag fått svar! :) Jag skulle göra en uppgift som de skulle jobba med på lektionen så jag behövde inte åka till skolan :) Så sjukt skönt för jag har studie dag imorgon.

Idag så har jag gjort klart spanska uppgiften och sen när jag kommer hem från Mattias så ska jag börja med historia (den ska vara inlämnad senast den 22/12, då jag har julavslutning), det är egentligen ingen bråtska men jag vill verkligen bli klar så fort som möjligt. Så jag hoppas bli klar imorgon med det. Jag ska skriva ett fördjupningsarbete om den kvinnliga krigaren Jeanne d'Arc på max 4 sidor. Det är nog inga problem.

Nu ska vi gå upp och kolla klart på Bröllopsduellen. Den är jätte bra hittills :) ♥
                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0