Hemma hos Mattias

Igår innan jag kom hit så hade ont i praktiskt taget HELA kroppen! Ryggen, nacken, huvet och ögonen gjorde mest ont. Och så frös jag och skakade typ hela tiden. Det var inte speciellt kul. Sen när jag kom hem hit så började jag skaka igen och hade ännu värre huvudvärk. Men Mattias dämpade smärtan lite då han hade gjort det jätte mysigt på hans rum. Han hade laddat ner en film på en sprakande brasa. Så hans TV blev en öppen spis :) Sen hade han tänt en massa ljus och köpt geléhjärtan. Då mådde jag lite bättre.


När jag kollade på mobilen imorse så hade fått ett sms från Tele2 där det stod exakt så här: "Hej! Du har förbrukat mer än 90% av den datavolym som ingår i ditt abonnemang. För att köpa till ytterliggare 5 GB kontakta kundservice. MVH Tele2"

Sen när jag går in på deras hemsida och kollar på priser m.m. för mitt abonnemang Kompis Surf så står det längst ner: "Efter förbrukad datavolym sänks hastigheten till 64 Kbit/s under resten av månaden." Jag har alltså gjort av med ca 1GB i surf. Är det rätt? Jag ska chatta med nån imorgon och fråga varför det är så här. Jag menar, det måste vara fel! Det kan bara inte vara så där. Aja jag tar hand om det imorgon.


Ni får ha en fortsatt trevlig 4e advent :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0