Hemma hos Älsklingen!

Söndag:
Idag var vi och hjälpte pappa på hans jobb. Vi skulle klistra på klisterlappar (med adresser på) på almanackor. det var 23 kartonger med 70 stycken almanackor i varje. Det blir alltså 1610 stycken! OMG! Alla skulle ha en klisterlapp och en stämpel. Så egentligen blir det 2 x 1610, vilket är 3220... Aja vi jobbade på som bara den och var jätte duktiga tyckte jag :) Det var två till som oxå hjälpte till. Vi var klara efter ca 4 ½ timme. Det tycker jag är en ganska bra tid.



Lördag:
Igår var det ju "fest" hemma hos oss, eller vad man nu ska kalla det. Det var iaf runt 20 stycken pers, några gamla klasskompisar med familj. Mattias och jag gick typ och la oss runt 01:30. Inte så sent kanske men det vartdet för oss för vi skulle ju upp tidigt.

Aja, nu är jag hemma hos Mattias. Ska sova här :) Imorgon börjar jag 12:50 och slutar 13:55. Så ****** onödigt!!!!! Jag ska liksom åka buss och tunnelbana i 1 timme och 15 minuter sen ha lektion på 1 timme och 5 minuter sen ska jag åka hem i 1 timme och 15 minuter. Så ******** meningslöst!!! Ursäkta alla * men jag vill inte svära så mycket :P

Ni får ha det så bra så bloggar jag imorgon efter jag gjort en hög med läxor... Tråkigt? Jag vet! Aja, god natt och sov så sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0