FEST!!

Nu ska jag dammsuga hela nedervåningen för ikväll blir det fest med gamla klasskompisar :)

Mattias hade ju match idag vid Gärdet (kunde inte följa med för jag hade inte hunnit med att göra allt som jag var tvungen till) och det blev 4-4 och Mattias gjorde 1 mål :D Han förtjänar det så mycket för det var jätte länge sen han gjorde det fast han har haft många bra chanser. Han är back oxå så då är det lite svårare. Aja han borde vara här snart. Lucka nummer 5 kommer upp imorgon vid 12:30 (som vanligt, haha).


Imorgon ska Mattias och jag hjälpa pappa på jobbet. Vi ska klistra etiketter på deras almenackor till 2011. Det är ca 3000 stycken så det kommer ta ganska lång tid men vi får cash för det och det kommer faktiskt bli kul tycker jag :) Kommer kanske hem någon gång vid 17-18 kanske.

Nu hör jag att pappa slutat dammsuga där uppe så då betyder det att det är min tur att dammsuga här nere... Aja, ser fram emot ikväll iaf! Ni får ha en så bra lördags kväll så hörs vi imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0