Ändrat lite grann

Tyckte att min julkalender var lite lam så jag "piffade" upp den lite :) Mycket bättre nu tycker jag! Nu ska jag gå och lägga mig. Det blir inga ledtrådar på vad som kommer upp imorgon... Ni får vänta och se.

Börjar 09:40 imorgon. Skönt! Sen slutar jag 14:55 men sen ska jag ju ha spanska prov. Få se hur det går, måste öva lite till innan känner jag. Jag kommer få blackout! Asså jag får nästan det varje gång det ska vara något prov som man har gått och varit orolig över jäte länge. Man undrar liksom hur det ska gå osv. Men jag hoppas att det kommer gå bra. Men jag är oxå beredd på det värsta, kanske inte det allra värsta men jag är förberedd på ett dåligt resultat.

Nej nu ska jag skynda mig annars kanske Mattias hinner somna om jag inte ringer snart :P God Natt och sov så sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0