20 December 2010 - Julklappsstressen!

        
♥ Denna stress, julklappsstressen (kan vi kalla det) uppstår för mig när jag inte har nån aning om vad jag ska köpa till någon. T.ex. mamma, pappa, lillasyster eller Mattias. Jag har hunnit köpa 1 till Mattias och en till hans lillasyster.

♥ Stressen kommer också krypandes till mig när det är skitmycket folk inne i stan. Det finns ju inget man kan göra åt det men man ju vilja att det var mindre stressigt iaf. Alla människor ska köpa julklappar vid samma tillfälle. Barn, barnbarn, föräldrar, kusiner m.fl. Folk springer liksom bara runt och är så ivriga. jag vill inte ha det så när jag ska handla min kulklappar. För när det är mycket folk inne på t.ex. H&M så kan jag liksom inte koncetrera mig på vad det är som jag ska köpa eller vart jag ska hitta det i butiken.  

♥ Ett tips som jag ska testa på mig själv i år: Skriv en lista t.ex. så här Pojkvännen: bla bla bla
                                                                                                       Mamma: bla bla bla
                                                                                                       Pappa: bla bla bla

Försök att koncetrera dig på ditt och vad du ska handla och vart du kan hitta den julklappen. Hoppas ni hittar det ni ska ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0