1 December 2010 - Tjejkompisen

      
Då var det dax för min första julkalender här på bloggen. Och i den första luckan hittar vi tips till vad man kan ge till sin tjejkompis. En utan mina tjejkompisar skulle uppskatta att man erbjöd en hel musig tjejkväll med filmer, snacka lite skit, måla naglarna på varann, äta jätte mycket gottis saker, dricka läsk och sen på kvällen sitta framför tv i soffan med filtar och te (eller för min del, O'boy). Det är en mer personlig grej men här är mina spontana förslag som jag själv skulle uppskatta från en kompis.

♥ Böcker
♥ Lite tända doftljus går alltid hem
♥ Smycken - Behöver såklart inte vara dyra. Den ringen nedanför är från BikBok
♥ Smink - Satsa på någon produkt du vet är bra!
♥ Ugglorna där nere är bara för söta tycker jag. De är ljuslycktor. 


     




Kommentarer
Postat av: jennifer

den har jag :)

2010-12-01 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0