14 December 2010 - Pojkvännen

         
Nu gäller det er käraste ägodel: Pojkvännen!

Jag tycker att hans julklapp ska vara personlig som tex: Vad gillar han att göra på fritiden? Spela TV-spel? Data-spel? Det vet du nog själv va han gillar.  Sen kan du köpa nån extra grej, en plojgrej liksom. Det har jag gjort, kommer visa er sen när han har fått den. Om man inte har någon aning om vad man ska ge sin Älskling så har jag här några tips:

♥ Böcker (i mitt fall så får jag köpa en ljudbok, han läser inte så mycket)
♥ Vad gillar han för musik?
♥ Har han en iPhone? - Köp presentkort på iTunes från 100 - 500:-
♥ Är han intresserad av mode eller iaf vad han har på sig? En kofta skadar aldrig!
♥ Tycker han om att bada? Kanske lite badbomber, badsalt... You know the rest!
♥ Kallingar!!! Funkar alltid!



Extratips
: Parfymen från BRUNO BANANI - Magic Man köpte jag till Mattias förra året. Köp den!! Ni kommer INTE bli besvikna. Jag köpte min på Cubus. Men nu när dom inte har smink och sånt så kanske ni kan kolla på Åhléns. Dom har ju praktiskt taget allt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0