12:24

Igår blev det ingen bloggning. När jag kom hem så gjorde jag läxor sen 18:30 åkte jag med bussen till bollhallen på ekerö där Mattias hade träningsmatch mot P95 laget. Fast jag kollade inte så mycket på matchen för att jag gjorde klart historian. Jag satt och gjorde en mindmap till torsdag (idag:P) till min grupps redovisning. Ingen direkt ursäkt kanske men det var det som jag gjorde. Juste, Älsklingen sov över hos mig sen!!! Han är ledig idag... Dom skulle städa i deras skola igår och idag men han städade så bra igår så han behövde inte komma till skolan idag. Så han åkte hem till sig och bara slappar, spelar dataspel och skit! Faan va jag är avundsjuk på honom. Han slutar liksom imorgon!!! Jag har 2 prov imorgon, en inlämningsuppgift på 4 sidor och ett omprov i matte på måndag. Gud, va jag ser fram emot det. *Snyft*


Nu ska jag göra dagens lucka. Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0