11 December 2010 - Mysigare i rum

    
När jag var liten så hade jag ett jätte litet rum. Jag fick inte ha tända ljus och så men jag gjorde det mysigt ändå :) I denna lucka tipsar jag om vad du kan göra för att få det lite mysigare i ditt lilla rum.

♥ Om du har plats, tänd några ljus
♥ Om du har tillgång till TV, plocka fram några av dina favvo filmer
♥ Pojkvän? Är han inte så ofta hos dig, gör det då extra mysigt i ditt rum med tända ljus, plädar runt er. Han kommer aldrig vilja åka där ifrån ;)
♥ Mys framför tv:en med en lussebulle tillsammans med te eller varm O'boy!
♥ Sätt på dig ett par varma tofflor, svep en filt runt dig och sätt dig ner med en riktigt bra bok :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0