Vanlig skoldag imorgon

Som sagt, imorrn blir det vanlig skoldag. Lite dåligt kan jag tycka eftersom det är våran första "riktiga" skoldag och den börjar 08:20 och slutar 16:30. Det är lixom 8 timmar. Hur ska jag orka? Aja på onsdag har jag bara en lektion, svenska. Den lektionen börjar 09:50-11:15. Så varje onsdag har jag bara en lektion som är 1 och 1 halv timme. Men det är väl därför jag börjar så tidigt och slutar så sent på tisdagar och fredagar. (Jag slutar 16:20 på fredagar, det är 8 timmar det oxå. På en FREDAG!!) Skit samma. På tal om ingenting så ska vi få våra datorer på torsdag, enligt alla lärare. Men vi får väl se.

Nu ska jag borsta mina tänder sen ska jag krypa upp i soffan och kolla lite på Fångarna på fortet. Jag spelade in det från ikväll. Pussar ♥

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0