Upp tidigt imorgon igen

Imorgon ska jag upp 05:30 igen. Lite tröttsamt men vi har en timmes lektion sen har vi en timmes rast då jag tror att alla (precis ALLA) kommer hålla på med sina datorer. För det kommer jag göra i alla fall


Imorgon efter jag har slutat ska Mattias möta mig och sen ska vi åka till Hötorget och gå till Kungsgatan för där på Onoff ska jag köpa ett fodral till min laptop. Vet inte vilket jag vill ha än, men det beror oxå på hur starkt materialet på fodralet är. Vilket tycker ni?

                                 
                                           Detta kommer från Belkin och kostar 189:-



                             Och den här kommer från HP och kostar 189 pix den med
                             Jag tycker att den här (den från HP) ser mycket bättre ut.


Jo sen efter fodral-shoppingen så blir det bio med Mattias och hans systrar. Vi ska se Toy Story 3. Den kommer jag att betygsätta på lördag morgonen tror jag.

På tal om ingenting så ska jag göra mig i ordning nu och kolla lite på tv och sen blir det sängen för mig! Hörs imorgon, på rasten.
                                                                                   Pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0