The rain was falling down

Det blev inge Drottningholm, regnet bara öste ner. Så Mattias mötte mig på centralen. Jag har små-shoppat lite idag oxå. Men vad, får ni se imorgon. Jag ska upp tidigt imorgon, 05:30. ZZZ... verkligen! Jag orkar inte! Vi har egentligen sovmorgon till 09:40 men eftersom vi ska få våra datorer imorgon och vi är klass SP1a så är vi den första ettan som får våra datorer. Yay! Sen kan man ju hålla på med datorn till den första lektionen börjar. Vilket jag tycker är super :D Men tyvärr så har vi inget trådlöst internät här hemma än så jag får nöja mig med föräldrarnas dator sålänge.

Btw så har jag varit en jätte tråkig bloggerska denna vecka men jag ska bättra mig, helt klart! Nu säger jag natti natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0