Sovmorgon imorgon

Imorgon börjar jag 10:45 med lunch och tydligen så ska ingen annan äta för det är tonfisk, så jag fattar varför. Jag kommer att äta lunch hemma. Så min första riktiga lektion börjar 11:15 med samhälle. Efter det är det historia, engelska och naturkunskap. Jag slutar 16:30 så jag är väl hemma ca halv 17- 18. Nu ska jag sussa. Måste sova ut när man har den möjligheten. 


På tal om ingenting så har Älsklingen och jag varit tillsammans i 11 månader idag.
När jag slutade idag så kom Mattias till min skola med dessa fina 10 rosa rosor till mig ♥ Åh va jag Älskar dig Mattias!


Kommentarer
Postat av: jennifer

grattis älsklingar =)

2010-08-31 @ 09:54:40
URL: http://jjenniiferk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0