Skolstart på torsdag den 19/8-10

På torsdag börjar jag skolan. Mikael Elias Gymnasium i Stadshagen blev det slutligen för mig. Den 20:de på fredag blir det tjejkväll hemma hos Anne med folk. Film, snack, skrat och skit snack! Ser verkligen fram emot det. Riktigt kul ska det bli. På tal om skolan så kommer Linn och jag gå i samma skola vilket jag har nämnt tidigare. Vilket innebär att vi kan hamna i samma klass det första året. Om inte tänker vi fråga snällt om det finns en möjlighet om vi skulle kunna göra det. 

Vid 15-16 så kommer Mattias att hämta mig. Det kommer gäster dit och han ville att jag skulle vara med då. Jag har träffat dom förut så det ska bli kul. Nu måste jag arbeta lite med designen. Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0