Nu säger jag god natt!

Jag har hållit på med designen nu hela helgen. Jag tror att jag har fått lite ordning på det nu! Det är bara headern som är tråkig. Men den ska också göras om.

Mattias och jag bestämt att imorgon ska jag sluta äta chips, godis m.m. och sluta dricka läsk, saft m.m. alltså sluta med allt onyttigt! Nu på tisdag ska dom ha byggt klart våran nya matsal. Skolan har aldrig haft en matsal tidigare, eleverna har fått lunchkort med en laddning pengar och fått gått vart dom vill och äta. Men nu blir det inte så för oss. Och det tycker jag är tråkigt för det skulle varit bra nu med tanke på vad jag ska och inte ska (försöka) äta. Men men, man kan inte göra mycket annat än att ta dagen som den kommer och jag hoppas verkligen att det kommer bli bra och nyttig mat som är gott!

Nu säger jag god natt så bloggar jag imorgon. Det blir lite film tips, veckans vill ha m.m. Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0