Min dag i meningar

Negativt
Varit i skolan 08:20-16:30.
Haft håltimme i 3 timmar.´
Knappt ätit någon lunch.
Min sista lektion var naturvetenskap!
Suttit i kö från Brommaplan - Drottningholm i ca 20-30 minuter.
Haft skit ont i huvudet nästan hela dagen.
Kom hem klockan 18 och var döttstrött.

Positivt
Jag orkade gå upp 05:30 imorse.
Jag orkade en hel skoldag på 8 timmar.
Fått mer kontakt med kompisarna.
Köpte en vaniljbulle på pressbyrån i Brommaplan. Jag var jätte hungrig.
När jag kom hem tog jag en alvedon som hjälpte lite grann mot huvudvärken. Nu börjar den släppa så jag ska ta en till så snart det har gått 2 timmar efter jag tog den första.
Börjar 09:50 imorgon. Vilket betyder lite sovmorgon! :D Sen slutar jag 11:15 så då ska jag vänta tills Älsklingen slutar. Sen ska vi åka till Drottningholmsparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0