Mikael Elias Teoretiska

Första dagen fick vi all info. Den enda vi fick göra för "lära-känna-övningar" var att vi skulle hålla upp ett foto som mentorerna hade lagt ut på golvet innan. Vi skulle välja ett kort och sedan gick vi från ena änden till den andra. Då skulle man ta upp sitt kort, säga vad man hette och gå runt och visa upp det så att alla såg tex. "Hej jag heter Elin och jag valde det här fotot för att jag älskar musik" (på mitt foto var det en liten unge som stod och försökte blåsa i en tuba. Det var det enda vi fick göra. Och då trodde tydligen mentorerna att alla kände en. Snacka om konstigt! Aja igår vart det bättre. Är nu halv-kompis med nästan alla i klassen så det känns väl rätt okej :)

Som sagt så är jag ledig på måndag. Fast jag ska in och möta Älskling vid hans skola när han har slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0