Gotland - Del 2

Onsdag 11/8:


På onsdagen var vi i Visby hela dagen. Klockan 19:00 såg vi på tornerspel. Det var ju medeltidsveckan och jag har aldrig varit på Gotland när det har varit. Så det var kul att se.




Det gick så jävla fort när hästarna galopperade. Men den här bilden blev bra.


Torsdag 12/8:

På torsdagen var Mattias, jag och hans lillasyster i Visby. Jag köpte lite grejer men det får ni se sen. Den dagen hände det inte så mycket mer.


Fredag 13/8:

På fredagen åkte vi till ett "kalkbad", vet inte om det kallas så... Jag var i halvt, kan man väl säga. Jag gick ner till knäna och sen skvätte jag vatten på hela kroppen. Och fy va kallt det var :P




Där vi satt (på några klippor) var det fullt av små yngel/grodor. Dom var skit söta!


Lördag 14/8:

På lördagen så gick vi upp klockan 5:00 för att vi skulle hinna med färjan. Vi anlända till Nynäshamn ca 10.

Jaha det var allt från Gotland. Nu på torsdag blir det skola. Ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0