God morgon!

Nu har jag precis vaknat. Så nu ska jag klä på mig, upp och äta frukost, sminka mig sen bär det av mot skolan och en lektion, svenska. Älskling och jag lommer åka samma buss idag :) Efter min lektion åker jag in mot centralen och äter någon lunch sen åker jag till Slussen och väntar på Mattias. Sen ska vi åka till Drottningholmsparken om vädret vill med sig, det verkar inte så just nu i alla fall. Jag kollade på väderkanalen.se och tydligen ska det regna hela dagen idag :( Det vill inte jag. Jag har inte varit där på hela sommaren. Jag brukar säga till mig själv att nu vill jag åka till Drottningholm och ta en massa somriga foton. Men nu kanske det inte blir så i alla fall. Aja, jag bloggar om jag har varit där eller inte ikväll. Nu ska jag klä på mig. Pussar!


Bjuder på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0