Fy faan!

Det regnar nåt förjävligt ute!! Jag som skulle ha jeans shorts och en skjorta :( Nu vet jag inte vad jag ska ha. Men jag kommer nog på nåt, för det måste jag göra. Haha. Sitter och kollar vilken buss Linn och jag ska ta. Och jag tror det blir 12:09 bussen. Oh... usch va det regnar!! Elin gillar inte, tycker inte om :( Nu ska jag hoppa in i duschen sen hitta nåt att ta mig. Det jag ska kolla efter idag som är ett måste är ett par jeans. Jag äger 3 stycken men de är för små/för stora. Så det är ett måste, sen får jag inte glömma mascara och att kolla om H&M har fått in den dät pälsmössan som jag bara måste ha på mitt huvud i höst/vinter. Nu hoppar jag in i duschen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0