23:28

Som rubriken säger så har det inte hänt så mycket idag. Jag vaknade runt 11, åt lunch, gick upp till konsum med mamma, kollade på tv, Älskling kom hit, vi kollade på tv, Älsklingen åkte hem runt 21:30. Och nu sitter jag här.

Imorgon ska jag duscha. Linn och jag åker inte in till stan förrän efter lunch så det blir väl någon gång efter 12-13. Sen ska vi hämta ut biljetterna och sen hinna med en liten shoppingrunda. Jag måste komma ihåg att köpa ny mascara och make up remover. Sen ska vi se på Eclipse. Hoppas den är bra. Den har i alla fall fått bra kretik! Och alla som jag känner som har sett den säger att den är den bästa ur serien.

Snart ska jag sussa. Så jag säger natti natt & sov det bästa ni kan så skriver jag imorgonbitti innan jag åker :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0